dijous, 22 de gener del 2015

CÀNCER DE PIT

CÀNCER DE PIT

 Els pits representen la feminitat i la maternitat. Aquest tipus de càncer sol indicar actituds i pensamentos profundament arrelats des de la tendra infància. Des dels anys 60, en certs llocs del món, la dona s'afirma més, pren el seu lloc en la societat i vol anar cap endavant. Llavors puc tenir dificultat en expressar els meus veritables sentiments, a trobar un equilibri entre el meu paper de mare i de dona complerta. Aquests conflictes interiors profunds em turmenten com a dona que busca el just equilibri. S'ha descobert que aquest tipus de càncer generalment ve d'un fort sentiment de culpabilitat interior cap a un mateix o cap a un o diversos dels fills: "Per què ha nascut? Què vaig fer per tenir-lo ?, Sóc bantante bona mare o dona per cuidar d'ell? ". Totes aquestes preguntes augmenten el nivell de culpabilitat, portant al propi rebuig i augmentant el temor a ser rebutjada pels altres. Ha de recordar la dona que "l'amor pel fill sempre és present però que els seus pensaments són molt poderosos i que ha de vigilar-los. Si es jutja amb massa severitat, tota l' ira i el seu rebuig s'amplificaran i les seves emocions estaran" expulsades "al nivell dels seus pits, que es tornen el símbol del seu "fracàs". Un càncer de pit vol doncs ajudar-la a prendre consciència que viu una situació de conflicte, tant de cara a ella mateixa, - (mateix com a algú més, que està vinculada a un element que forma part del meu espai vital del meu "niu". Freqüentment es tractarà dels meus fills, els meus ocellets, o d'algú a qui considero com a tal (per exemple una mare malalta que sento desprotegida, com un nen petit. ). Pot tenir por que el seu niu (llar) s'ensorri. També pot tenir una gran por o un gran estrès amb relació a la supervivència d'un dels fills o de tots ells. En un sentit més ampli, el niu pot agrupar al cònjuge, la llar, els germans i germanes, particularment si viuen sota el mateix sostre. És doncs davant la família, el que històricament, podría dir el clan, que tinc la sensació o el temor que hi hagi esfondrament o esclat. Els homes, com les dones poden desenvolupar aquest tipus de càncer, que és freqüentment el conflicte interior masculí a acceptar la seva pròpia naturalesa femenina. Passa que alguns homes manifesten el seu costat femení i matern gairebé tant com les dones. Com a home, mai serà una dona però, energèticament, pot ser tant o més femení que aquesta. Per això el càncer de pit, en el que és un home, està associat a l'estima de si -mateix ia la seva capacitat d'expressar naturalment el seu costat femení innat.- Pot estar vinculat al fet de ser un home i al desig inconscient de ser una dona. És un aspecte que haurà equilibrar en la seva vida. El costat esquerre correspon al camp efectiu i el dret, al camp racional. El càncer al pit esquerre designa doncs totes les dificultats afectives i les emocions inhibides en "mi com a dona i més em val aceptar la dona i la mare en mi, i els sentiments interiors que viu amb relació a cada un dels dos papers. "En el pit dret, el càncer indica la dona responsable i el que s'espera de "mi (el que pretenc fer amb aquesta dona exterior)." Observin que això s'aplica també als homes, tot i que el càncer de pit en els homes sigui més escàs. El cos parla i els pits també. "Sóc jo la que he de decidir la importància concedida a aquest símbol femení i sexual. La recerca d'un equilibri és important i el cos s'ajustarà energèticament a conseqüència de les decisions preses per la dona (o l'home) en el futur. TOT ÉS A L'ACTITUD, L'AMOR I L'ACCEPTACIÓ DE SI.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada