diumenge, 4 de març del 2012

EL PODER D'ESCOLLIR

Gracies a la Vida.......perque m'has donat el poder d'escollir; no puc triar el dia, però si el moment; perquè sempre es "ara"; no puc triar com, però si veure l'oportunitat amagada en la cantonada; no puc triar la persona, però si L'acceptació de la Presencia de l'altre; no puc triar la circumstancia, però si com viure-la i aprofitar-la; no puc triar L'absència d'adversitats, però si l'esperança de que tot passa; no puc triar un camí sense pedres, però si la fortalesa per apartar-las; no puc evitar la pèrdua dels que estimo, però sí perdurar en la memòria el nostre amor; no puc evitar les llàgrimes del que sent la trist-essa, però si regalar-li el meu somriure; Gracies a que m'has donat aquest Poder d'escollir, es que la meva Vida es Plena i apassionant, i màgica! Gracies al poder d'escollir, he conquerit la meva llibertat!
Iris.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada